Toimivaa vuorovaikutusta asiakaspalveluun

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

Tuntuuko, että tarvitset lisää kohtaamisen taitoja työhösi erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä?

Miten toimia tunnevaltaisissa tilanteissa? Miten päästä kosketuksiin omien tunteiden kanssa ja säädellä niitä? 
Miten puhua rohkeasti ja rakentavasti, mutta pystyä myös kuuntelemaan? 

Koulutuksessa käsitellään tunteisiin, vuorovaikutukseen ja asiakaspalveluun liittyviä aiheita. Teemoja ovat työntekijän tunnetaidot ja omasta jaksamisesta huolehtiminen, aktiivinen kuuntelu sekä ristiriitojen käsittely asiakastilanteessa.
Työskentely sisältää lyhyitä tieto-osioita, pari- ja pienryhmätyöskentelyä harjoitteluineen sekä yhteistä keskustelua. Koulutus sisältää ennakkotehtävän.

Kouluttajina sosionomi (AMK), kehollisten tunnetaitojen kouluttaja Essi Määttä ja kasvatustieteen maisteri (KM), aikuiskouluttaja, tunne- ja vuorovaikutustaitojen kouluttaja Anni Arola, Idulla Education.

Laajuus 0,5 op

Hinta: 250 €

Ilmoittaudu 29.8.2025 mennessä.

Tutustu myös muihin kursseihimme

Anna palautetta